Vianoce s Furbify: Odporúčame naše najobľúbenejšie produkty

Napísal: Péter, furbify 02. 12. 2022 10:32

Vianoce máme za rohom, a preto sme si pre vás pripravili zoznam našich troch najobľúbenejších produktov. Pokiaľ plánujete kúpu počítača pod stromček pre seba alebo svojich blízkych, tieto produkty sú práve pre vás.

Do nášho výberu sme zaradili produkty, ktoré si naši zákazníci kupujú najčastejšie. Nie je to náhoda, že práve tieto tri. Oba notebooky a aj stolný mini PC sú v pomere cena/výkon tou najlepšou voľbou pre mnoho zákazníkov.

Surfovanie po internete a kancelárska práca

Pokiaľ chcete používať počítač primárne z domu na surfovanie po internete alebo na kancelársku prácu, máme pre vás ideálny produkt. Presne na tento účel využijete počítač HP ProDesk 600 G2 DM. Disponuje dvojjadrovým procesorom i3, ktorý sa postará o to, aby ste pri používaní viacerých aplikácií nepociťovali spomalenie počítača. Operačná pamäť vo veľkosti 4 GB zase zaručí, že pri prehliadaní internetu si budete môcť v ďalšom okne prehliadača spustiť napr. hudbu. Rýchly SSD disk vo veľkosti 240 GB vám poslúži ako spoľahlivé úložisko pre vaše dokumenty. Tieto komponenty je možné aj rozšíriť. Ak by ste chceli používať napríklad viacero okien prehliadača a mať ešte svižnejší systém, vieme vám nainštalovať 8 GB RAM.

HP Prodesk min PC

Kompaktný rozmer ideálny na cesty

Pokiaľ radi pracujete na cestách, tak notebook Lenovo ThinkPad X260 bude pre vás tou správnou voľbou. Notebook je v rozmere 12,5", takže je skutočné malý, ľahký a zmestí sa do každej tašky. Túto kompaktnosť ocenia aj študenti, ktorí sa počas dňa musia presúvať medzi budovami školy, a tak nechcú so sebou vláčiť ťažký notebook. Jeho kompaktnosť ho ale nelimituje vo výkone, pretože ten je pre kancelársku prácu dostačujúci. Srdce notebooku, Intel Core i5, bije vo frekvencii 2,4 GHz a dopĺňa ho operačná pamäť vo veľkosti 8 GB. Táto kombinácia zaručuje, že pri kancelárskej práci si dovolíte mať otvorených viac programov a okien v prehliadači bez toho, aby ste zbadali spomalenie počítača.

Lenovo ThinkPad X260 notebook

Ideálny na sledovanie filmov a na prácu

Streamovacie platformy sú v našich životoch už pomerne bežné. Je v podstate jedno, či ste študent na internáte, pracujúci človek v remesle alebo matka dvoch detí. Po náročnom dni si chcete vychutnať svoj obľúbený seriál a nechcete sa obmedzovať malým displejom svojho počítača. HP EliteBook 840 G3 disponuje 14" obrazovkou s rozlíšením FULL HD. Vďaka tomuto displeju uvidíte svoj seriál jasne a v plných detailoch. Notebook nie je určený výhradne na sledovanie seriálov, ale zvládne aj bežnú kancelársku prácu. O to sa postarajú komponenty ako procesor Intel Core i5 a 8 GB operačná pamäť. Tento notebook bude vaším priateľom aj pri práci, aj pri oddychu. Je to jeden z najobľúbenejších produktov u našich zákazníkov.

HP EliteBook 840 G3

Repasované notebooky

Kategórie