Často kladené otázky

Zozbierali sme najčastejšie otázky a samozrejme odpovede na ne. Ak máš akékoľvek ďalšie otázky alebo pripomienky týkajúce sa našich produktov, služieb alebo fungovania stránky, pošli nám ich! Ďakujeme, že nám pomáhaš!
 

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE


Čo je repasovaný počítač?

Naše repasované počítače sú business-class modely známych výrobcov (HP, DELL, Lenovo, Fujitsu), ktoré pochádzajú z overených zdrojov, od bánk alebo veľkých korporácií. Tieto zariadenia sú dôkladne očistené, obnovené, v prípade potreby aj opravené a jednotlivo otestované v rámci vyzretého procesu obnovenia. Pred predajom ich znovu prekontrolujeme a bezpečne zabalené ich odovzdáme kuriérovi. Na počítače ponúkame dvojročnú záruku! Viac tu...
 



Ide o použité notebooky a počítače?

Naše produkty sú otestované, očistené a profesionálne repasované kvalitné notebooky a počítače s dvojročnou zárukou. Výrobky triedy Platinum sú zánovné prebalené modely.
 



Čo to znamená business class notebook alebo počítač?

Aj renomovaní výrobcovia ako napríklad Dell, HP alebo Lenovo zaraďujú svoje produkty v podstate do dvoch kategórií. Do prvej kategórie patria počítače určené na bežné použitie, ide o tzv. konzumerské notebooky/počítače a druhú kategóriu tvoria business class počítače a notebooky. Tieto výrobky sú navrhnuté na dlhodobú nepretržitú prácu (8-24 hodín), preto majú vyspelý chladiaci systém a odolný kryt, vďaka čomu fungujú spoľahlivo.

Business class notebooky a počítače sú zvyčajne vyrobené z kvalitných a odolných materiálov, často majú hliníkový, horčíkový alebo iný kovový kryt.
Business class počítače disponujú mnohými ďalšími extra funkciami. Patria sem napr. čítačka odtlačkov prstov, ergonomická podsvietená klávesnica, dokovacia stanica, čítačka kariet SmartCard, HDMI, otočný displej alebo veľa USB portov navyše. Tieto funkcie navyše zriedkakedy nájdeme na bežných notebookoch. 
 



Čo je operačný systém?

Operačný systém je softvér (program), ktorý je nevyhnutný pre fungovanie počítača. Medzi jeho úlohy patrí okrem iného správa hardvéru, spúšťanie programov a udržiavanie komunikácie medzi používateľom a počítačom. K repasovaným počítačom ponúkame legálny operačný systém Windows za výhodnú cenu. Ďalšie informácie o tom nájdeš tu.
 



Je nainštalovaný operačný systém na notebooku/počítači?

Áno! Ak si si objednal k vybranému počítaču alebo notebooku operačný systém, tak naši spolupracovníci ti ho nainštalujú. Po prevzatí nemáš nič iného na starosti ako zapnúť počítač a používať ho. Ďalšie informácie o tom nájdeš tu.

 



Čo obsahuje softvérový balík?

Ak k vybranému počítaču pridáš aj softvérový balík, naši technici ti nainštalujú starostlivo zostavený softvérový balík, ktorý je takmer nevyhnutný pre každodenné použitie. Tento balík obsahuje nasledovné programy: prehliadač obrázkov, prehrávač médií, napaľovačku CD / DVD, hudobný prehrávač, program na kompresiu súborov, správcu súborov, Skype, Open Office a najnovšie webové prehliadače. Tieto softvéry sú k dispozícii zadarmo, servisný poplatok sa platí za náklady na inštaláciu.

 




Ak si objednám SSD navyše, operačný systém bude inštalovaný na SSD? V takom prípade aj HDD ostane v počítači?

Áno, ak si si vybral v konfigurátore aj SSD, tak v prípade počítača zostane na mieste aj HDD a operačný systém sa nainštaluje na SSD. V prípade niektorých skriniek ako (Tiny, Micro, USDT) sa môže stať, že sa do nich zmestí len jeden driver. Ak teda ide o menší počítač, obráť sa radšej na náš zákaznícky servis.

 

DOPRAVA A SPÔSOB PLATBY

 

Je možné osobné vyzdvihnutie objednávky?

Svoju objednávku si môžeš prevziať na našich preberacích miestach, ktorých zoznam nájdeš tu.
 



Koľko stojí doprava?

Na celom území Slovenskej republiky je doprava zadarmo.
 



Ako rýchlo dostanem svoju objednávku?

Objednaný produkt odovzdáme kuriérovi najneskôr do 1-2 pracovných dní. Dôležitá informácia: naše gamer počítače otestujeme znova pred zaslaním, preto ich dodacia doba je až 2-3 dni.


Dodanie do 24 hodín ti môžeme zabezpečiť v tom prípade, ak:

- objednaný produkt máme na sklade,
- potvrdenie objednávky prebehne v deň objednávky do 15:00 h,
- potvrdená objednávka a deň doručenia spadajú na pracovný deň.
                
Lehota na doručenie objednávky je 2 až 6 pracovných dní.
 



Ako môžem zaplatiť za zásielku? Aké sú spôsoby platby?

Dobierka: Pri prevzatí zásielky zaplatíš kuriérovi v hotovosti. Tento spôsob platby nie je spoplatnený.

Platba prevodom: Po zadaní objednávky ti zašleme e-mail, ktorý obsahuje potrebné bankové údaje na uskutočnenie platby. Ako identifikátor zadaj číslo objednávky v poznámke. Po zaplatení zasielame objednaný produkt kuriérom, o čom ťa informujeme prostredníctvom e-mailu.

Platba kartou: V súčasnosti nie je možné u nás platiť kartou. 
 



Kde si môžem pozrieť ponuku osobne?

Našu ponuku si môžete pozrieť v našom obchode furbify PC Shop v Kolárove na Rábskej ulici č. 19.
 



Obsahuje môj balík napájací kábel, dátový kábel aj nabíjačku?

Áno! K počítačom prikladáme napájací kábel, k notebookom nabíjačku a napájací kábel a k monitorom napájací aj dátový kábel. 

 

ĎALŠIE INFORMÁCIE:


Čo je cenová garancia?

Ak sa do 8 dní odo dňa nákupu objaví tebou kúpený produkt v našom e-shope za priaznivejšiu cenu (v porovnaní s cenou tvojej kúpy), tak si môžeš nakúpiť v našom internetovom obchode v hodnote cenového rozdielu medzi starou a novou cenou! Ďalšie informácie.
 



Nepáči sa mi produkt, rozmyslel(a) som si to. Čo mám robiť?

Na každý produkt ponúkame 30-dňovú skúšobnú dobu, počas ktorej je možné vrátiť produkt bez udania dôvodu a my ti zaplatíme kúpnu cenu. Pred zaslaním produktu naspäť si pozorne prečítaj tieto informácie.
 



Poslal(a) som objednávku, môžem ju ešte zmeniť?

Áno, je ju možné zmeniť, obráť sa na náš zákaznícky servis a vybavíme to.

Tel.: +421 905 399 198

E-mail: webshop@furbify.sk 



Čo sa stane, ak je produkt, ktorý som dostal(a) poškodený?

Je dôležité, aby bol balík skontrolovaný a otvorený v prítomnosti kuriéra. V prípade poškodenia je nutné spísať zápisnicu. Ak je balík poškodený okamžite daj vedieť nášmu zákazníckemu servisu, zadaj produktový kód a pošli fotku o poškodení, aby sme mohli konať čo najrýchlejšie.  

Tel.: +421 905 399 198

E-mail: webshop@furbify.sk



Zakúpený produkt sa pokazil, ako môžem požiadať o opravu?

Ak sa produkt pokazil, prosím, obráť sa na nášho spolupracovníka.

Tel.: +421 905 399 198

E-mail: webshop@furbify.sk



Ako si môžeme uplatniť kupónový kód?

Kupónový kód je možné zadať buď počas platobného procesu alebo vstupom do košíka kliknutím na link „Zadať kupónový kód“. Po zadaní sa kód automaticky aktivuje, ak je platný. 
 



Dostal(a) som balík bez faktúry. Čo mám robiť?

Ak v balíku nenájdeš vytlačenú faktúru, tak daj nášmu zákazníckemu servisu vedieť a vybavíme to čo najrýchlejšie.